تیپ شخصیت 4 : فردگرا و رمانتیک

تیپ شخصیتی ۴ : فردگرا و رمانتیک

خلاق ، هنرمند ، احساساتی شدید ، زود رنج ، هنر طلب ، لطیف ، درونگرا ، متفاوت درظاهر.

اصولاً هنرهایی مثل آرایشگری ، موسیقی ، نقاشی و خیاطی مخصوص این تیپ است که بیشتر مواقع دوست دارد با یک غم و حزن و ناراحتی درگیر باشد . بیشتر مواقع ذهنش در گذشته و اتفاقات گذشته است و با حسرت خوردنش لذت می برند و بزرگترین خلعی که در آنها وجود دارد ، احساسات است ، بیشتر مواقع افسرده وغمگین هستند.

  • شعار درونی آنها این است که : هیچکس من را درک نمی کند
  • کشورهایی که بیشترین افراد با این تیپ شخصیتی را دارند ایران و هند هستند .
  • شغل هایی که مناسب این تیپ هستند : کارهای هنری مثل نقاشی ، موسیقی ( خوانندگی ، نواختن) طراحی که احساسات ، خلاقیت و نیازهایشان را تامین میکند .

برای ارتباط برقرار کردن با این تیپ ها باید با احتیاط رفتار کرد، چون حساس و زودرنج هستند و نباید با تندی و خشونت باشد و دوست دارند در زندگی شان تنوع باشد واز زندگی معمولی بیزارند چون دوست دارند متفاوت و خاص باشند . درعواطف مشکل دارند و دوست دارند در مورد گذشته تلخشان صحبت کنند .

برای رشد و پیشرفت ، این تیپ شخصیتی باید به سمت فلش تیپ ۱ حرکت کنند که منطق در آنها زیاد شود و به جای غم شادی را جایگزین کنند. به سمت فلش ۲ حرکت کنند که از درون گرایی به سمت برون گرایی پیش روند و تمرکزشان را از روی خودشان بردارند و بر روی دیگران بگذارند.

فلش های تیپ چهار
بال های تیپ چهار

تیپ شخصیتی ۴ میتواند از بال ۳ استفاده کند ،اجتماعی تر باشد و از خلاقیت برای بیزینس استفاده کند و از بال ۵ برای جستجوگری و کشف دنیای بیرون .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *